Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~piotrrodzoch | użytkownik

imię i nazwiskoPiotr Rodzoch adresPuławy/Lublin zarejestrowany11.05.2006 @23:35:05 ostatnio na stronie17.07.2017 @13:02:56

nie szukaj fotografii w definicjach i książkach. znajdź ją w sobie.




Fotografia jest dla mnie jak magia, a ja wciąż uczę się nowych zaklęć.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu8833453
digarty215 komentarze6627 posty na forum1863

komputer / sprzęt
Nikon i kilka starych (różnych) aparatów

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~madzka    03.01.2010 @18:59:36
z czasem się wszystkiego nauczę, na razie to jestem początkująca :P
~madzka    02.01.2010 @23:55:38
dziekuje, ale umiem sama sobie poradzic z obrobka
!Kroomen    30.12.2009 @23:25:44
no nie watpie... Hepiniu jer ita kietam
~madzka    20.12.2009 @17:51:05
dziękuję
~Thanatlock    19.12.2009 @14:13:59
Nikon pożyczony
~jest    18.12.2009 @12:10:56
Tylko z tej odległości jestem w stanie wycisnąć jakiś przyjemny bokeh z tych obiektywów, które posiadam
_______
wszystko płynie
~jest    18.12.2009 @11:57:06
Z ok. 10-15 metrów. A dlaczego pytasz?
_______
wszystko płynie
~Przybyl    14.12.2009 @23:11:11
wiem wiem na 30 sekund wychodzi baaaardzo ciemny i czerwony obraz. czytalem na forum jakimś, matryca canona tego coś takiego ma że nie będzie po ludzku współpracować z tym filtrem... więc na handel ;]
~Przybyl    14.12.2009 @20:13:52
Właśnie nie. Miałem go używać z Canonem 350D ale okazało się że ten canon nie będzie z tym filtrem współpracował. Wychodzą całkowicie czarne foty. Dopiero po fakcie zczailem gdzieś na forum że do 350D sie on nie nadaje ;]
~Cobretti    10.12.2009 @14:45:08
ba :D
_______
"30% Anioła, 70% Diablicy" Vin Disiel || Poczuć że jest się wolnym...
~basias    05.12.2009 @11:31:50
Pozdrawiamy serdecznie
~bistro1282    03.12.2009 @18:26:20
dzięki za info
_______
kiedy truje płuca nikotyną wiem że utknąłem pomiędzy skutkiem a przyczyną
~Apologies    02.12.2009 @17:04:16
cholera, w takim wypadku jak tylko się zarejestruje na danych portalach to być może je tam wrzuce...
dziękuje za wyczerpujący komentarz.
Pozdrawiam serdecznie
~kazecepe84    29.11.2009 @20:44:56
bedzie trzeba
~eco    12.11.2009 @20:34:36
no takie to zycie jest
_______
zapraszam na stronę >>> http://www.ieco.pl
~AloszaB    10.11.2009 @12:10:17
piekne portrety
_______
"niektóre rzeczy nie zmieniają się nigdy. a niektóre tak"
~AloszaB    10.11.2009 @12:09:48
piekne portrety
_______
"niektóre rzeczy nie zmieniają się nigdy. a niektóre tak"
~klaudyn    09.11.2009 @19:40:14
owszem, no może trochę udaje
_______
Oceniam konstruktywnie...
Segregujmy digarty! http://www.digart.pl/grupy/11668/ABUSE_!/ zapraszam
~piotrrodzoch    03.11.2009 @11:33:49
nightartist.digart.pl
_______
"granicą obiektywności jest nasz gust."
~Klarens    01.11.2009 @23:54:36
Bez przesady ...jeszcze sporo przede mna ...nie ukrywam ale gdzies tam chyba w duszy kazdego artysty sa marzenia o wydaniu czegos Kocham fotografie ,tylko mam malo czasu na to Jutro zmykam na tydzien w delegacje i tyle z tego mam
Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki za mile slowa.
Pawel
~podniestrzanska    31.10.2009 @10:56:17
nie mogę jej znaleźć w twoim pf.
_______
' Krew leci mi z nosa, na mój nienaganny makijaż. Na mojej pięknie wytapetowanej, delikatnej twarzy krew, która nie miesza się z winem, jak to zapowiedział Jezus Chrystus ' .
~RaggaJungle    29.10.2009 @19:45:06
ogolnie wydaje mi sie ze nikon d3000 daje rade na codzien korzystam z d40 i widze roznice.
_______
jou maj nigga
~smirk7    23.10.2009 @11:44:42
jaka tam znowu modelka;P
~lenio    22.10.2009 @00:07:57
spadajmasz juz ode mnie nikona:P

ciulam kase bo jakis kolo sprzedaje sigme 18-50/2.8 hsm za 1000zl, moze jeszcze cos obnizy, moze ja uzbieram kase i bedzie fajne szkielko
_______
To nie prawda, że wszystkie kobiety są takie same.
Każda wk**wia na swój sposób.
~kkataryniarz    20.10.2009 @21:09:03
_______
w porywach do braku jakichkolwiek porywów.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 97 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt